توضیحات کامل از ماجرای Assassin's Creed I

منوی اصلی


نویسندگان


آرشیو موضوعی

اخبار بازی ها

تریلر بازی

ترینر بازی

رمزها و نکات بازی

گیم پلی بازی

سیستم مورد نیاز بازی

شخصیت های بازی

فیلم بازی

نقد بازی

تصاویر بازی

توضیحات بازی

save بازی

لینک دوستان

NK Download

ردیاب ارزان ماشین

جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بزرگ ترین مرجع بازی کامپیوتری اساسینز کرید دنیا و آدرس 00assassins00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

آمار بازدید

» تعداد بازديدها:
» کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 69
بازدید کل : 28527
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



آرشیو ماهانه


پیوند های روزانه


لوگوی ما

بزرگ ترین مرجع بازی کامپیوتری Assassins creed در دنیا


لوگوی دوستان


بر چسب ها




توضیحات کامل از ماجرای Assassin's Creed I

پنج شنبه 14 خرداد 1394


شما در تاریخ سپتامبر 2012 نقش Desmond Miles یک متصدی بار را بر عهده دارید که گفته میشود آخرین نسل از خط فامیلی آدمکشان است و خود او بیخبر از این موضوع میباشد. Desmond توسط افراد ناشناسی ربوده و به آزمایشگاه تشکیلات Abstergo برده میشود, جایی که محققان بر روی پروژه Animus کار میکنند و قصد دارند از او بر روی دستگاه Animus استفاده کنند. این دستگاه خاطرات جد Desmond در دوره جنگ های صلیبی سوم - میان نیروهای Richard the Lionheart (ریچارد شیردل) و نیروهای Saladin (صلاح الدین ایوبی) در سال 1191 میلادی - که در DNA او وجود دارد را استخراج کرده و به نمایش میگذارد. در این خاطرات شما نقش Altaïr ibn La-Ahad (به عربی الطائر ابن لا أحد و به فارسی پرنده پسر هیچکس) عضو حشاشین (انجمن آدمکشان) را بر عهده دارید.

 خاطرات Altaïr که Desmond ("فرد هفدهم" نامیده میشود) آن را تجربه میکند بدین ترتیب شروع میشود: Altaïr به همراه دو آدمکش دیگر به نام Malik و برادر او (که نامش گفته نمیشود) وظیفه دارند که گنجینه اسرارامیزی را که از آن به سومین تکه بهشتی یاد میشود از خرابه های معبد سلیمان واقع در اورشلیم به دست بیاورند. آنها در معبد سلیمان به رئیس بزرگ اعضای Templar (عضو فرقه‌ای از صليبيون‌ نظامی‌ قرون‌ وسطی) یعنی Robert de Sablé برخورد میکنند. Altaïr از روی خودخواهی و بدون احتیاط برای کشتن Robert حمله میبرد. اما موفق نمیشود و به طور تصادفی از همراهانش جدا میشود و Robert و افرادش را با Malik و برادرش ترک میکند. به محض اینکه او به مصیاف میرسد و خود را به پایگاه میرساند, Malik هم زخمی به آنجا میرسد در حالی که برادرش را از دست داده و توانسته گنجینه را بدست بیاورد... بعد از آن Altaïr گناهکار شناخته شده و به درجه مبتدی نزول پیدا میکند (پایین ترین درجه در دسته آدمکشان). اما Al Mualim (المعلم) رهبر آدمکشان پیشنهادی بابت پس گرفتن درجه به او میکند. Altaïr بایستی در سرزمین مقدس نه شخصیت مهم را که تشدید کننده جنگ های صلیبی سوم میباشند را به قتل برساند تا صلح و دوستی برپا شود.

گیم پلی: برای رسیدن به هدف, بازیکن باید با استفاده از مخفی کاری و تاکتیک های جاسوسی, اطلاعات اهداف (9 شخصیت مهم) را جمع آوری کند. این تاکتیکها شامل استراق‌ سمع‌ كردن, بازجویی, جیب بری و انجام دادن وظایف برای خبرچین ها (جاسوس) است. بازیکن در کنار این وظایف, وظایف فرعی دیگری هم دارد, شامل بالا رفتن از برجها برای مشاهده نقشه شهر و نجات دادن مردمی که توسط نگهبانان و سربازان مورد آزار و اذیت واقع میشوند. همچنین جمع آوری پرچمها و به قتل رساندن اعضایTemplar جز وظایف فرعی حساب میشود. بازی در سرزمین مقدس یعنی چهار شهر مصیاف, دمشق, عکا و اورشلیم و محدوده های خارج این شهر ها (قلمرو پادشاهی) اتفاق می افتد. به غیر از شهر مصیاف, بقیه شهر ها دارای سه بخش هستند که هر کدام به مرور زمان باز میشوند.

ادامه داستان: Templar در حین بازی Altaïr متوجه میشود با آنکه که اهداف به طور محرمانه از اعضای Templar هستند ولی قتل اهداف تعیین شده چیزی فراتر از به قتل رساندن تشدید کنندگان جنگ صلیبی سوم میباشد و موضوع دیگری باید در میان باشد. همچنین Desmond وقتی که پرسنل, آزمایشگاه را ترک میکنند به طور مخفیانه سر کامپیوترهای آنها رفته و ایمیل های پرسنل آزمایشگاه را میخواند و میفهمد تشکیلاتی که او را دزدیده از اعضای باقیمانده Templar هستند. او متوجه میشود به این دلیل ربوده شده تا تشکیلات با مرور خاطرات Altaïr بتواند مکان گنجینه های قدیمی را که در دنیا مخفی شده, بیابد همانطور که اعضای پیشین در زمان جنگ هی صلیبی به دنبال آنها بوده اند. او میفهمد که اعضای باقیمانده انجمن آدمکشان هم در دنیای مدرن وجود دارند و سعی دارند جلوی نقشه های تشکیلات را گرفته و نگذارند تا تشکیلات با مرور خاطرات بتواند مکان گنجینه ها را بیابد. در خاطرات Altaïr سرانجام آشکار میشود که اعضای Templar قصد داشته اند که اختلاف میان آدمکشان با صلیبیون و مسلمانان به راه بیندازند. برای رسیدن به این هدف بین ریچارد شیردل و صلاح الدین ایوبی طرح اتحاد ریخته میشود تا با همکاری یکدیگر به جنگ با آدمکشان بپردازند و اعضای Templar در آرامش باشند.
توضیح در مورد هدف تشکیلات Abstergo اینست که هدف این تشکیلات برقرار کردن صلح جهانی بین همه ملت ها از طریق تسلط مطلق بر جامعه بشری به واسطه یافتن و استفاده از گنجینه های قدیمی گمشده که دارای قدرتهای فرا بشری هستند میباشد. واژه Abstergo که از Absterge گرفته شده به معنی تمیز کردن و شستشو دادن است.

پایان داستان: سرانجام Altaïr با هدف نهم یعنی Robert de Sablé رو به رو میشود و او را شکست میدهد. Robert de Sablé بعد از مغلوب شدن آشکار میکند که استاد Altaïr یعنی Al Mualim هم یکی از اعضای Templar میباشد. او به واسطه گنجینه سومین تکه بهشتی دارای قدرتی است که میتواند وهم و خیال ایجاد کند. Altaïr به سوی مکان Al Mualim راهی میشود و پس از نبردی سخت توانست استاد خود را شکست دهد و به سومین تکه بهشتی دست پیدا کند.

وقتی که خاطرات Altaïr به پایان میرسد, Desmond بلند شده و از Animus خارج میشود. او میفهمد که تشکیلات تیمهای جستجو را به سوی محلهایی که توسط Piece of Eden (تکه بهشتی) در خاطرات نمایان شده, فرستاده است و امید دارد که گنجینه های دیگری را هم پیدا کند. Desmond لازم نشد که توسط تشکیلات ساکت شود چون توسط پژوهشگری به نام Lucy Stillman - که با نشان دست خود آشکار کرد که خود از اعضای انجمن آدمکشان میباشد - نجات پیدا کرد. Desmond در پایان بازی به قدرت جد خود یعنی Eagle Vision (دید عقاب) دست پیدا میکند. با نگاه کردن به Lucy متوجه میشود که او یک متحد است (به رنگ آبی دیده میشود) و دلیل دیگری است که او در حقیقت یک مامور مخفی از اعضای انجمن آدمکشان و هدف از فرستادن Lucy به تشکیلات Abstergo, به دست اوردن اطلاعات پروژه ها و برنامه های اخیر و به تعویق انداختن پروژه ها و برنامه های آینده تشکیلات بوده است. Desmond همچنین پیغام هایی را در کف و دیوار آزمایشگاه می بیند که فقط خود او میتواند آنها را ببیند. (این نوشته ها توسط نفر شماره شانزدهم نوشته شده بود ولی بعد توسط تشکیلات پاک میشود)

 در یکی از ایمیلهای کامپیوتر Warren Vidic عنوان می شود افراد قبلی که از Animus به مدت طولانی استفاده کرده بودند بعد از مدتی قادر نبوده اند که وقایع گذشته و حال را از هم تشخیص بدهند و توانایی های اجدادشان به گونه خاصی با توانایی های خود آنها ترکیب میشد. این عارضه که آن را "The Bleeding Effect" میگویند دلیلی است که Desmond در پایان بازی قادر به استفاده از قابلیت Eagle Vision میشود.

 
عکسهای محیط بازی

 



 
 
 


 

 
 



 

پیغام ها و تصاویر مخفی:

 
 



 
 
 
متن مثلث شکل ".They drained my soul and made it theirs. I drained my body to show you where I saw it" (از گوشه پایین سمت راست و به بالا خوانده شود)
"آنها روح من (حافظه جد فرد شماره 16) را دزدیدند و موفق شدند. من خون را از دست دادم تا با آن بتوانم جاهایی را که دیدم, نشان بدهم."

 متن مربع شکل ".Artefacts sent to the skies to control all nation, to make us obey a hidden crusade. Do not help them" (از گوشه پایین سمت راست و به بالا خوانده شود)

 " گنجینه ها* برای کنترل همه ملتها به فضا فرستاده میشوند, تا ما فرمانبردار نهضت پنهانی آنها (تشکیلات Abstergo) باشیم. به آنها کمک نکن."


* اشاره به گنجینه "سومین تکه بهشتی" میباشد که Altaïr در پایان بازی به آن دست پیدا میکند.

این گنجینه قابلیت این را دارد که مردم هر چیزی را (غیر واقعی) باور کنند و در واقع یک هیپنوتیزم در ابعاد بسیار وسیع ایجاد میکند .

در بخشی از ایمیل کامپیوتر Project Lead #9 عنوان شده است که تشکیلات با مشاهده خاطرات ضبط شده افراد (شماره دوازده تا شانزده) توسط Animus سعی در پیدا کردن تمامی گنجینه های گمشده - که توانایی فرا بشری دارند - دارد و میخواهد که گنجینه ها را به وسیله ماهواره به فضا پرتاب کند تا تمامی جمعیت کره زمین تحت کنترل تشکیلات درآید.

 همچنین در بخش دیگری از همین ایمیل و ایمیل پاک شده در کامپیوتر Lucy عنوان میشود ماهواره ای قرار بوده با دومین تکه بهشتی به فضا فرستاده شود که حادثه ای در محل پرتاب منجر به از دست دادن تکه و کشته شدن بیست نفر از کارکنان محل شده است که این حادثه توسط اعضای انجمن آدمکشان انجام شده بود.


 12212012

این عدد در حقیقت تاریخ 21 دسامبر (ماه 12) سال 2012 میلادی میباشد.

در یکی از ایمیل های کامپیوتر Warren Vidic عنوان می شود که تشکیلات Abstergo قصد دارند ماهواره اسرارامیزی را در این تاریخ به فضا پرتاب کند.

لازم به توضیح است که داستان بازی در سپتامبر سال 2012 رخ میدهد و 3 ماه تا ان زمان فرصت باقی مانده است.
 







Nazca Lines

 سه نقاشی حیوان (میمون - مرغ مگس خوار - عنکبوت) که نقاشیهای بر روی سنگ توسط تمدنی باستانی هستند.

 محل این نقاشیها, صحرای Nazca در شمال غربی شهر Nazca واقع در کشور پرو میباشد که به همراه بسیاری نقاشی های دیگر در مساحت پانصد کیلومتر مربع ترسیم و پراکنده هستند.

 برای مشاهده این نقاشیهای خیلی بزرگ باید از آسمان به آنها نگاه کرد و کسی هم نمیداند که چگونه کشیده شده اند.




 
Yonaguni غربی ترین جزیره در ژاپن که هم اکنون به زیر آب رفته است.

 گفته میشود در این جزیره تمدنی باستانی و پیشرفته وجود داشته که مردم آن سرنوشتی شبیه به Atlantis داشته اند.
یک منظره کوهستانی که در اطراف آن ساختمانهای آسیای شرقی (ژاپنی) و Torii - دروازه نمادین ژاپنی که راه ورود به معابد میباشد - دیده میشود.

 



در گوشه های اتاق, دو منظره دیده میشود:

شهر گمشده و کوهستانی تمدن باستانی Inca با نام Machu Picchu (به معنی کوهستان قدیمی) که در شمال غربی شهر کوزکو, پرو واقع میباشد. این شهر تاریخی از عجایب هفت گانه دنیای جدید به شمار میرود. در نزدیکی این منظره همچنین یک هرم که آن هم متعلق به تمدن باستانی Inca میباشد کشیده شده است.

اهرام ثلاثه در نزدیکی صحرای شهر قدیمی جیزه که در جنوب‌ غربی شهر قاهره, مصر واقع شده است. هرم بزرگ تنها بنای باقیمانده از عجایب هفت گانه دنیای قدیم به شمار میرود. در نزدیکی این منظره, تصویر یک چشم که یکی از نماد های مصر باستان به شمار میرود و سمبل محافظت و قدرت میباشد کشیده شده است.

 

 



Eye of Providence (چشم در مثلث)

 یک نماد مسیحی که در آن چشم به معنی دید خدا و یا مشیت الهی است.

 در این نماد مثلث به معنی سه‌گانی در مسيحيت‌ یا به تعریف ساده معتقد بوجود سه‌ اقنوم‌ ( پدر - پسر - روح القدس) در خدای‌ واحد میباشد. (قابل توجّه بعضی ها که فکر می کنند این نماد مربوط به ماسون ها هست)

 Trefoil (سه حلقه مشترک)

 یک نماد مسیحی که آن هم به معنی سه‌گانی در مسيحيت‌ میباشد.

 
 Pentagram (ستاره‌ پنج‌ راس در دایره)

 در توضیح اول, اکثر اوقات سمبل شیطانی دارد و طلسمي‌ است بشكل‌ ستاره‌ پنج‌ راس که برای جادوگری به کار میرود. توضیح دیگر, نماد مسیحیت بوده که برای نشان دادن پنج زخم عیسی مسیح استفاده شده است و در معماری مسیحیت هم دیده میشود.
 
 
 سیب و در پایین آن هرم

 سیب میتواند اشاره به سیبهای طلایی مربوط به افسانه های یونان باشند ولی اکثر اوقات از دید مذهبی اشاره به میوه ممنوعه بهشتی دارد.

 هرم که در داخل آن ده جمجمه وجود دارد و به نظر میاید که آنها جمجمه های کریستالی تمدن مایان باشند.

  جمجمه های کریستالی در حدود سال 1926 توسط ماجرا جویی به نام Mitchell-Hedges در خرابه های معابد تمدن مایان در لوبانتون, بلیز پیدا شدند. جنس این جمجمه ها از کریستالهای سنگ کوارتز است.

 
در بخشی از ایمیل کامپیوتر Project Lead #9 عنوان شده است این جمجمه ها به این دلیل که برای فرد توانایی برقراری ارتباط ذهنی با افراد دیگر بوجود میآورد توسط تشکیلات جمع آوری شده است.

کاربر این جمجمه ها در تشکیلات ایجاد ارتباط ذهنی با اعضای دیگر تشکیلات در پایگاههای دیگر است بدون اینکه بیم آن برود گفتگو ها توسط اعضای انجمن آدمکشان شنیده شود.

 
 
 

 
 

"Within Emperor Jiajing's sin and Quetzcoaltz hunger lies the Answers"

"در گناه امپراتور Jiajing و گرسنگی Quetzcoaltz جواب هایی وجود دارد."

 
امپراتور Jiajing, امپراتور کشور چین از سال 1521 تا 1567 میلادی و یازدهمین امپراتور سلسله Ming (مینگ) بود. او امپراتور خوبی نبود و در طی مدت حکومتش نقشه ایی برای قتل او طراحی شد که البته به شکست منتهی شد. او معبد خورشید را ساخت و اشیای کمیاب را از سراسر جهان جمع کرد و در این معبد قرار داد.

Quetzcoaltz (به صورت صحیح Quetzalcoatl نوشته میشود), خدای آسمان امپراطوری باستانی Aztec (به عنوان نماد خورشید هم شناخته میشود) که معابد گوناگونی به نام این خدا وجود دارد.

 برای رفع گرسنگی این خدا, مراسم قربانی کردن حیوانات گوناگون انجام میشد.

 

 "We are all books containing thousands of pages and within each of them lies an IRREPARABLE truth"

 "ما کتابهایی که شامل هزاران صفحه هستند و در داخل هر کدام از آنها یک حقیقت جبران ناپذیر قرار گرفته هستیم."



الزلزلة

 سوره الزلزلة به معنی زمین لرزه که نود و نهمین سوره از قرآن با هفت آیه میباشد و به شرح روز داوری میپردازد.

 
 22:13

 منظور از این عدد, زیر بخش 13 از بخش 22 کتاب Revelation میباشد:

 

 "I am the Alpha and the Omega, the first and the last, the beginning and the end."

 "من آلفا (حرف‌ اول‌ الفباي‌ يوناني) و امگا (اخرين‌ حرف‌ الفباي‌ يوناني), نخستین و آخرین, ابتدا و انتها هستم."


 کتاب Revelation (وحی) آخرین کتاب شرعی از كتب‌ عهد جديد مسيحيان‌ در Bible, که Bible هم مجموعه ای از‌ نوشته های مذهبی‌ شامل‌ كتب‌ عهد عتيق‌ و جديد یهودیت و مسیحیت است.

 علامت Ω (امگا) هم اشاره به این قسمت دارد.


 13.0.0.0.0

 این عدد هم در حقیقت همان تاریخ 21 دسامبر سال 2012 میلادی میباشد که به صورت تقویم تمدن مایان نوشته شده است و 13 B'ak'tun خوانده میشود.

 
 در این تقویم 1 روز, 1 K'in نامیده میشود.

 20 روز یا 20 K'in برابر با 1 Winal میباشد.

 360 روز یا 18 Winal برابر با 1 Tun میباشد.

 7,200 روز یا 20 Tun برابر با 1 K'atun 20 میباشد.

 144,000 روز یا 20 K'atun برابر با 1 B'ak'tun میباشد.

 
براساس اسناد Popol Vuh ما در حال حاضر در آفرینش چهارم زندگی می کنیم. Popol Vuh شرح میدهد که خداوند در ایجاد سه آفرینش شکست خورده است. (این اعتقاد مایایی ها است؛ لطفاً به ما تهمت کافر بودن نزنید!)

 آفرینش چهارم با شروع سیزدهمین B'ak'tun در 21 دسامبر 2012 به پایان میرسد.


 Lorenz Attractor (شکل پروانه مانند)

 این شکل اولین بار توسط Edward Lorenz در سال 1963 میلادی مطرح شد که معادلات آن از بررسی حرکت گازها و مایعات به دست امده است.
این شکل جز اشکال با حرکت سیستمهای دینامیکی غیر خطی به حساب میاید که این حرکت را به عنوان اثرات پروانه ای عنوان میکنند.


نوشته های چینی (به شعر شبیه هستند):

 

 "個人生死個人了, 個人業報個人消"

"خود شخص‌ مسئول زندگی و مرگ خودش است, خود شخص‌ برای هرچه که دارد میپردازد."

 

 "欲知未来果 , 今生作者是"

"با وجود آگاه بودن از حاصل‌ كردار، ما زندگی خود را مینویسم. (هر چه را که بخواهیم انجام میدهیم)"

 

"人無遠慮 , 必有近憂"

"مردمانی که درباره آینده نگران نیستند, به زودی نگران خواهند شد."

 

" 不聞不苦聞之 , 聞之不若見之 , 見之不若知之 , 知之不若行之"

" خودتان را به واسطه چیزهایی که بد هستند به دردسر نیندازید, با اینکه میدانید. در عوض شما آن چیزها را نادیده بگیرید, از خودتان مواظبت کنید."

 
نوشته عبری "עולם הבא"

"مهمان دنیا" ولی اگر حرف ה به پایان آن اضافه و به صورت "העולם הבא" نوشته شود, "دنیای بعدی, زندگی پس از مرگ" (دنیای آخرت)

 
در پایان علاوه بر ایمیلهایی که به آنها اشاره شده, جزییات دو ایمیل دیگر هم عنوان می شود:

رویداد Tunguska که یک رویداد واقعیست و به آن انفجار تونگوسکا هم میگویند یک انفجار عظیم بود که نزدیک رودخانه تونگوسکای کشور روسیه در ساعت 7:14 صبح روز 30 ژوئن سال 1908 به وقوع پیوست. دلیل این انفجار این بود که یک شهاب سنگ بزرگ در فاصله 5 تا 10 کیلومتری از سطح زمین منفجر شد که قدرتی در حد 10 تا 20 مگاتن TNT داشت و در این حادثه 18 میلیون درخت در مساحت 2,150 کیلومتر مربع نابود شدند.

در بخشی از ایمیل کامپیوتر Project Lead #9 عنوان میشود آن کار توسط اعضای انجمن آدمکشان انجام شده بود که توانستند یکی از پایگاه های تشکیلات را به همراه یک گنجینه مهم که بر روی آن تحقیق میشد, با هم از بین ببرند. تشکیلات نیاز به آن تکنولوژی که توانسته این حادثه را به وجود بیاورد دارد تا بتواند در قالب یک بمب, شورش هایی که انتظار آن میرود قبل از پرتاب ماهواره شکل گیرد, از بین ببرد. بنابراین افرادی را برای بررسی به این منطقه فرستاده است.

در رویداد واقعی دیگری USS Eldridge DE-173, ناوشکن نیروی دریایی ایالات متحده در تاریخ 28 اکتبر سال 1943 نزدیک كارخانه‌ كشتی سازی شهر فیلادلفیا در طی یک آزمایش محرمانه به نام Operation Ghost (عملیات شبح) که به نام پروژه رنگین کمان هم مشهورست مدت 18 دقیقه ناپدید شد که گفته میشود توانسته بود دو حالت Teleport (نقل مکان) و Time Travel (سفر زمان) را پشت سر بگذارد. بعد از این حادثه, خدمه کشتی به خاطر اثرات مخرب آن آزمایش مریض شدند و عده ای هم دیوانه شدند. اما نیروی دریایی ایالات متحده تمامی این اتفاقات را دروغین خواند و وقوع این حادثه را رد کرد.

در بخش دیگری از ایمیل کامپیوتر Project Lead #9 عنوان میشود که آن کار به واسطه گنجینه ای که تشکیلات آن را بدست آورده بود انجام شده است. تشکیلات بعد از آن آزمایش اقدام به نوسازی گنجینه میکند و سعی دارد آزمایش دیگری را هم انجام دهد که حکومت از اجرای این آزمایش جلوگیری میکند بنابراین این گنجینه در جای امنی نگهداری میشود.

در یکی از ایمیلهای کامپیوتر Lucy Stillman کد در ورودی به عدد 10281943 دیده میشود که نشانه تاریخ آزمایش میباشد.


آپلود عکس

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: اخبار بازی ها، نقد بازی، توضیحات بازی، ،
:: برچسب‌ها: توضیحات کامل از ماجرای Assassin's Creed I, بازیAssassin's Creed 1,

نوشته شده توسط Taha Nk در ساعت 13:39



درباره



به وبلاگ من خوش آمدید
lookhack20@gmail.ir


مطالب پیشین

save کامل بازی assassins creed IV black flag (کاملا تضمینی)
ویدیویی تاثیر گذار درباره یونیتی(Unity) و روگ(Rogue)
تصاویر بازی اساسینز کرید یونیتی
حل تمام مشکلات بازی اساسینز کرید یونیتی
نامه اتزیو اودیتوره
دانلود save 100% بازی assassins creed III
سرنوشت یک عقاب | نقد و بررسی Assassin’s Creed : Revelations
پیوند برادری | نقد و بررسی Assassin’s Creed: Brotherhood
تصاویری از بازی assassins creed syndicate
گیم پلی اساسینز کرید یونیتی
بررسی بازی Assassin’s Creed 4: Black Flag
سیستم مورد نیاز بازی «Assassin’s Creed Rogue»
فیلم سینمایی Assassin’s Creed اواخر سال ۲۰۱۶ روی پرده خواهد رفت
مبارزه در راه آزادی|نقد و بررسی Assassin’s Creed 3
عقاب ها بر فراز فلورانس | نقد و بررسی بازی Assassin’s Creed II
توضیحات کامل از ماجرای Assassin's Creed I
تصاویری جالب از اساسینز کرید (بلک فلگ)
اخبار جدید از بازی AC Syndicate یا همان Assassin's Creed Victory
جیکوب فرای
اساسینز کرید یونیتی




Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by 00assassins00